уторак, 5. април 2016.

Ljubav rođena u burnom periodu čileanske novije istorije



  Naziv knjige me podseća na one bljaks latino američke serije.

 Priznajem, kao mala sam gledala Kasandru, Marimar i malo

 Rozalindu, ali kad sam bila u pubertetu i u sadašnjici, nisam gledala

 te nadrealno glupo jadne serije. Pročitala sam izvanrednu knjigu

 od Izabel Aljende ,Ines srca moga' i od iste spisateljice pročitala

 odličnu drugu knjigu koju ću vam opisati.

                                              

  Kratak opis

 Irena Beltran je novinarka, dok Fransisko Leal njen kolega

 fotograf žive u vladavini Pinočeove vojne hunte. Oboje su 

 pojedinačno strastvene i posebne ličnosti, zajedno traže istinu o 

 slučaju mlade devojke Evanheline koja

 povremeno gubi svest i pada u trans. Pošto je Evanhelina nestala,

 Irena i Fransisko su rešili da je pronađu i otkrivaju užas u jednom

 rudniku...


 Pročitavši ovu drugu fantastičnu knjigu, mislila sam da je to

 istinita priča (ipak jeste bazirana delimično po istinitoj priči). Puna 

 realnosti, strasti i ljubavi i kada budete pročitali knjigu, sigurna 

 sam da ćete shvatiti njenu suštinu.


 Ocena 10/10   


                                              

Нема коментара:

Постави коментар