понедељак, 4. април 2016.

Uvod u Apokalipsu



  Kakva sreća! Mislila sam da ima samo četvrti deo serijala stripova

 , Doba apokalipse' u Američkom kutku (taj deo sam opisala na

 postu ,X men stripovi- Days of future past i X men Age of

 apocalypse').


                                                

 U ovom prvom stripu, verovali ili ne, Magneto je dobar i on

 vodi deo X menova. Sam negativac, najveći od svih od koga se

 ikad borili Apokalipsa (Apocalypse) je mišićavi džin sa ružnom

 plavom usnom ima neverovatne moći i vlada celom Severnom

 Amerikom...


                                              
Sa leva na desno:Morf (ovaj plavi), Magneto, Rog, ovog belog se
ne mogu setiti, Blink i Sabljarski zub

 Neki od glavnih likova koje sam upoznala u ovom stripu su super

 kao što je Blink (ona može da se teleportuje- pozitivac),

 Sabretooth (Sabljarski zub ima super ljudsku snagu i može se

 izlečiti sam- negativac), Morph (Morf ima moć telepatije, levitacije

 i druge), Quicksilver (Brzo srebrni čovek ima moć brzine

 svetlosti). 


                                              
Skotov i Aleksov tata pokušava im pričom objasniti ko je (pošto oni ne znaju)

 Uvod u celu stripsku sagu će vam biti lak za gledanje i čitanje, 

 odličan kolorit i različiti crteži uklopljeni su kako treba.


 Ocena 10/10

Нема коментара:

Постави коментар