петак, 5. август 2016.

Lošiji broj (jul 2016.)



 Tu seriju što devojka sa naslovne strane Šej Mičel glumi nisam 

 gledala (mislim na ,Slatka mala lažljivica'), ali sam davno čitala

 istoimene knjige i one su ok. Ona je neverovatno aktivna na

 društvenim mrežama (prate je na čak 5 društvenih mreža) i intervju

 sa njom mi je bio najlošiji. Priča o svojoj slavi, šta će dalje

 posle serije itd, itd.

                                              

 Mislim, da li nekog zanima taj urbani rečnik?! :-/ Nemam ništa

 protiv edukacije o seksu i intimnim odnosima, al' taj rečnik mi se 

 nije dopao. Bolje bi bilo da su razgovarali o tome sa nekim

 stručnjacima, a ne da postoje ti rečnici. O samouverenosti članak 

 me podseća na neke koje sam čitala i/ili listala po drugim 

 časopisama i novinama. Na tu temu, čitala sam bolje članke od 

 ovog.


 Modni editorijal mi bio ok, dok priča o depilaciji intimne zone 

 nije bila interesatna za mene.


 Jedini plus sa naslovne strane jeste o tome zašto naši prsti mogu

 biti dobra alatka za šminku. Valjda će sledeći broj biti bolji, sa

 posebnom i interesatnom sagovornicom, pričama i reportažama.


 Ocena 4/10

Нема коментара:

Постави коментар