недеља, 14. август 2016.

Lažni memoar, strašno!



  Ove priče se sećam još iz doba kad sam bila mala i čitala

 ,Politikin Zabavnik'. Htela sam saznati dublje pozadinu te priče i

 obradovala se što toga ima u vidu memoara. Ali...

                                                   

 Kratki opis

 Belgija, 1941, II svetski rat. Roditelji devojčice Miše su 

 deportovani i nju je preuzela porodica, gde je glavna zla i stara

 žena. Žena je dozvoljavala Miši da ide kod deke i bake koji

 su je voleli. Na žalost, Miša je morala da pobegne, pošto se moglo

 desiti da ona bude izručena nacistima i tokom četvrogodišnje

 odiseje po Evropi (najviše na istoku), Mišina porodica i saveznici

 su bili vukovi...


 Oduševljena i dirnuta pričom devojčice koja se spasla od zla

 zvanog rat zahvaljujući vukovima, mislila sam da je to odličan

 memoar. Inače, volim da potvrdim sve činjenice kada su

 u pitanju memoari i istinite priče. Otkrila sam da je

 sve to bila laž! :-(  Žena se ne zove Miša, nego Monik de Val.


 Totalno mi užasno da izmisliš memoar gde si iskusio

 teškoće za vreme rata. Za to nemam opravdanja!


 Sve to po strani, knjiga je napisana živopisno, potresno i ozbiljno.

 Dala bih za memoar ocenu 10, ali pošto je laž, daću slabiju ocenu.


 Ocena 5/10



Нема коментара:

Постави коментар