четвртак, 4. август 2016.

U pravu si,L



  ,Kad prave ljubavi ginu', ,Leđa o leđa', ,Čija si', ,Ludak kao ja' i

 tako dalje. Mora da vam je to L vrlo poznato. Ukoliko nije, sad

 ćete videti.
                                          

 Kratki opis

 Leontina nam u ovoj knjižici (unutra je napisana sa

 prelepim, plavim fontom) donosi poeziju. Među tom poezijom, 

 spada ,Ludak kao ja', jedan od velikih novijih hitova Željka 

 Joksimovića...



 Originalan naziv knjige i korica iste. Moji favoriti:

 1. Zbogom

 2. Dijalog

 3. Bez mene

 4. Ludak kao ja (odlična pesma Ž.J-a)

 5. Gašenje


 Volela bih kad bi neko otpevao ,Gašenje' i ,Bez mene' (druga

 pesma spada među triptih). Dijalog nije za pevanje, dok ,Zbogom'

 je predugačka za pravu pesmu. Leontina spada među posebne

 lirske talente koji danas uspešno podučava decu pevanju.


 Knjižica je za prave poetičare i ko zna, možda neko inspirisan

 knjižicom, neko talentovan i vredan napraviti kvalitetnu pesmu 

 (mislim na neke od vas, dragi čitaoci). Zato, pronađite knjižicu i

 uživajte u istoj! :-)


 Ocena 10/10

Нема коментара:

Постави коментар