недеља, 3. јануар 2021.

11+1

 


 Drim tim (Dream team) je porodična komedija koja će imati

 14 epizoda.


 Epizode (pogledala sam samo 1.) https://domaceserije.net/gledaj-online/drim-tim.


 Ilija Ika Srdić ima fudbalsku ekipu Bulbuderac (Dolina slavuja), 

 gde je on glavni trener i fudbaleri 11 sinova. Oni treba da pobede

 Lion iz Borca da bi ušli u 3. ligu...


 Lazar Ristovski (Ilija Ika Srdić) u ovoj ulozi bio između da li

 da takvu osobu u potpunosti ne voliš ili razumeš karakter

 glavnog u Bulbudercu. U dva-tri navrata mi odigrao prilično

 iritantno ulogu.


 Tatjana Šojić (Ciga, Ikina žena) je posebna podrška, blaži kritičar

 i najveći navijač porodične ekipe i glumi dobro.


 Bilo mi smešno da Milutina Mimu Karadžića (vođa navijača

 Čalija) zamislim u takvoj ulozi (logičnije bi bilo da je vođa nekih

 srednjih godina).


 Naratorski tok mi bio zanimljiv za slušanje, za originalnost priče

 bih svakako dala desetku, ali razlog zašto će imati manje ocene

 su sledeće.


 1. Scenaristički bilo u nekim trenucima baš bezveze (odlučujuća

 prva utakmica je jedan od primera).


 2. Ispade da kroz nameštanja možeš dobiti baš sve u životu.


 3. Svih 11 sinova nisu imali podjednak tretman u epizodi, po pitanju

 replika.


 Da li ću nastaviti sa gledanjem?

 Ne i u većem delu me ostavila potpuno ravnodušnom (iako bih

 volela da je suprotno).


 Ocena 5





 

Нема коментара:

Постави коментар