недеља, 10. јануар 2021.

Zasada, prekinuto je prikazivanje Z.D

 


 Od 3. do 5. epizode


 https://kulturiska.blogspot.com/2020/12/jedan-lik-iz-ove-porodice-je.html.


 6. epizoda 


 Maca rešila da učini jednoj mušteriji važnu privatnu uslugu,

 Filip dobio neočekivan novac od...


 7. epizoda 

 Filipu ne ide trenutni posao i olako veruje inteligentnom i

 lukavom Džibri. Trzavice između Laleta i Mace su bile

 povodom...


 Pre nego što ocenim i komentarišem

 obe epizode, najnovija vest vezana za seriju.

 Zlatni dani su na žalost otkazani, kao i Jugoslovenka (zbog

 slabe gledanosti) od koje sam mnogo očekivala, a ubrzo me 

 razočarala

 https://filmitv.rs/2021/01/08/jugoslovenka-zlatni-dani-nastavak/



 Poslednja epizoda Jugoslovenke i razlog zašto sam prekinula 

 gledanje iste https://kulturiska.blogspot.com/2020/11/zbog-ozbiljnog-kiksa-ne-gledam-vise-ovu.html

 (ukupno je bilo prikazano 35 epizoda).



 Amar Ćorović kao Filip je zabavno, odlično i glatko glumeo,

 Džibra (Filip Hajduković, odrasli Vid iz serije ,Močvara' i 

 Boža iz serije ,Švindleri') baš glatko poslovno vara Filipa, dok

 sam Filip sirotan će kasno saznati.


 Simpatično i ljudsko bilo što Maca htela pomoći mušteriji, konačno

 se desila svađa između naših glavnih likova, pošto bi mi bilo

 predosadno da su uvek u ljubavi (odnosno preteranoj

 zaljubljenosti).


 Ocena za obe epizode 9


 P.S


 Volela bih povratak Zlatnih dana na proleće, pošto je to jedna

 lagana, simpatična i originalna priča, posebnih likova.

 Ako je ne bude bilo prikazivana tad, baš će biti bezveze.


 

 


  

Нема коментара:

Постави коментар