среда, 13. март 2024.

Lažirali su vezu zarad...

 


 Kristi Bromberg (potpisuje se kao K. Bromberg) je američka

 književnica. Fejsbuk stranica

 https://www.facebook.com/AuthorKBromberg/?locale=sr_RS.


                                               

Harlou je žena sa stavom, rezervisana po pitanju ljubavi (iz

 opravdanih razloga) i organski

 ne podnosi arogantne i nadmene muškarce.


 Zejn je muškarac preduzetnik, arogantan, nadmen i po pitanju

 ljubavi, on u nju uopšte ne veruje i za njega je to teška i bajkovita

 glupost.


 Njih dvoje sticajem okolnosti će morati dva meseca da lažiraju

 vezu zarad...




  Prvi njihov susret je bio pun prepucavanja, bockanja i ekstremne

 negativnosti (kome je to simpatično, taj ozbiljno nije normalan).


 Harlou ima svoje ja koje srčano brani i ako se na početku sukobila

 sa Zejnom.


  Zejnov način razgovora sa Harlou na početku bio u stilu ,ja sam

 baja, mogu da snizim koga hoću, pogotovo žene sa stavom' je

 totalno kretenast i jadan.


  Robert (stariji čovek koji uložio u Zejnov najnoviji poslovni

 poduhvat), dobrica kog ne možete glatko slagati i negde pred

 kraj knjige sam osetila da će oboje provaliti (pogotvo Zejna) oko

 laži. I on im namestio aranžman da dva meseca lažiraju vezu

 (morala sam to napisati)!


  Prvi dani njihove lažirane veze su naravno bili sa prevelikom

 negativnošću sa obe strane (nijednog od njih ne branim) i 

 fantastično su me oboje iritirali.


 I bum, desila se seksualna hemija kada sam najmanje očekivala,

 opisi njihovih seksualnih odnosa su verodostojno i iskreno opisani

 (priznajem da mi je bilo gadno što se koristile psovke za polne

 organe, sva sreća nije ih bilo puno).


  Od sporednih likova, najbolja i najsimpatičnija osoba mi bila

 Harlouina mama (šteta što nije imala ime), ovom erotsko/ljubavno

 romanu falilo ozbiljne psihološke dubine oba lika u odvojenim

 i zajedničkim situacijama.



  Zejn mi kasnije nije bio toliki arogantno teški ženomrzac ološ,

 Harlou konačno počela uživati u sadašnjim i lepim trenucima.


 Da nije on na samom početku bio žešća skotina prema Harlou,

 manje scene seksa i više dubine u psihološko emotivnom smislu

 za oba junaka, možda bih dala veći plus. Ovako, biće...



  Ocena 5/10

Нема коментара:

Постави коментар