петак, 27. март 2020.

Ipak sam ukapirala koncept ovog baleta jednočinke




 Hadersfild https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/kultna-predstava-iz-2005-po-jednom.html.

 U saradnji sa Madlenianumom, Narodno pozorište je izvelo

 balet jednočinku ,Hazarski rečnik' (balet je zasnovan po 

 istoimenoj knjizi Milorada Pavića) pre dve godine.

 Podnaslov je ,Lovci na snove', rediteljka i dramaturg

 Livija Pandur (mlađa sestra čuvenog reditelja

 Tomaža), kompozitor Miroslav Bako. 
                                     Uvod                                               


 Hazari su bili polunomadsko turkijsko pleme koje živelo između 

 Crnog i Kaspijskog mora...



 Mislila sam da ovaj balet jednočinka biti toliko zamoran kao

 ,Ko to tamo peva' https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/pogledala-sam-25-minuta-moderno.html i verovali ili ne, nije se desilo.


 Koreografije, kostimi i sam koncept sam veoma lako ukapirala,

 Sonja Vukićević se pojavljivala malo, ali je bila veoma efektna

 njena koreografija i odlična.

 Dok je muzika bila sporijeg tempa, bila sam na ivici da potpuno

 zaspim na stolici. U slučaju muzike bržeg tempa, koreografije su

 u potpunosti imale punu priču i dopalo mi se.

 Epilog sa maskama gavrana mi bio bezveze i mnogo efektnije bi

 bilo da su svi likovi nosili nalik velikom crnom ogrtačom i tu

 masku.


 Ocena 8


 Ocena ? 

Нема коментара:

Постави коментар