уторак, 24. март 2020.

Zašto su joj stavili alter ego?!




 Fantastična verzija baleta ,Krcko Oraščić'

 https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/fantasticni-balet.html.


 Petar Konjović (1883-1970) je bio naš kompozitor, reditelj, pisac,

 teatrolog i po njemu se zove muzička škola u Beogradu.

 Opera ,Koštana' je zasnovano po istoimenom delu Bore 

 Stankovića i premijera bila prošle godine (dirigent je Ana

 Zorana Brajović). A Koštana se zvala drugačije u stvarnom životu

 i ovo je njena priča https://srbin.info/kultura/prica-o-pravoj-kostani-sudbina-joj-je-bila-tragicnija-od-one-opisane-u-drami/.


 Ovo je priča o devojci koja imala istinsku i nevinu dušu.

 Na žalost, doživeće duševne tragedije...



 Pre nego što iskažem svoj stav, evo par snimaka.

                                           Deo I čina


                                                 Poseban ples i

                                    najbolja scena opere



                                                   Početak II čina



 Muzika je bila fantastična, grupne koreografije, kostimi.

 Mina Gligorić kao Koštana emotivno izražajna u pravim merama,

 arije izvela čisto i punim glasom. 


 Koštana jeste naslovna ličnost, ali ne i glavni dramski lik.

 A potpuno glavni likovi su bili Mitke i Hadži Toma (oba operska

 pevača su bila odlična).


 Imam velike i ozbiljne dve zamerke (ista bi dobila desetku).


 1. Zašto je Koštana imala svoj alter ego u vidu Olge Olćan?!

 Njen lik mi ozbiljno bio višak (ona je bila odlična u Krcku 

 Oraščiću kao glavna arapska plesačica u II činu) i osećam da je

 imala više trenutaka na sceni, nego Mina.


 2. Način kako je odrađen epilog po mom mišljenju totalna

 katastrofa. Koštanu su strpali u kavez, a u originalnoj verziji

 otišla sa kočijom.


 Ocena 9 

Нема коментара:

Постави коментар