недеља, 31. мај 2020.

Samo prvi kratki film 100% odličan



 Y https://kulturiska.blogspot.com/2020/05/y-film.html?m=1.


  http://www.dionisescorsa.net/resumen/index.php
 


 Na drugom linku je i prvi i drugi deo Dionisovog filmskog opusa.

 Ovde će biti opisi i komentari na drugi deo istog.


 1. Erails crno bela kratka, odlična dramatična priča o devojci

 sa priznanjem momku i njihova komunikacija iskazana na

 originalno umetnički način. Ima video u boji od 4 sekunde i

 on se našao u filmu Y.


 Ocena 10


 2. U kratkom delu ,Mala kuća' jedino mi se dopao deo sa samim

 pčelama. Sve ostalo, grozno.


 Ocena X


 3. Pucnji ima tri verzije i svaka će dobiti pojedinačnu i sveukupnu

 ocenu.


 3.1 Razmišljanja muškarca koji se vraćao odnekud gde ima

 malo telefonskih dijaloga su odrađeni odlično sa crno belom

 tehnikom. Šoknula me dvaput njegova smrt koja se desila u

 snu, srećna sam za njegov kraj. Deo sa babom koja čistila

 porodičnu sliku zanimljiv, a pucnji spolja su mi na nivou pola 

 da/pola ne.



 Ocena 8




 3.2 Obojena verzija imala sličan intezitet nalik finalnoj, ali mi

 ipak bila efektnija crno bela priča iste. Devetku sam dala, zato

 što je bio isključivo on.



 Ocena 9




 3.3 Ovo je već zanimljiv prikaz. Dva različita stanja 

 (retrovizorska i na samim volanom), a jedan muškarac. 

 Retrovizorska strana je nesvesna, dok ona strana za samim 

 volanom koja spava je svesna.


 Ocena 10




 3.4   Baba čistila porodičnu sliku i odjednom je nema.


 Prvi put, to mi bilo zanimljivo, drugi put onako, tek treći put

 ispalo bezveze, kao i epilog.


 Ocena 5

Нема коментара:

Постави коментар