четвртак, 2. април 2020.

Jedino rešenje za svetske ekološke katastrofe i stanje naše države jeste...




 Težina lanaca 2 https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/vazna-edukacija-i-kritika-na-racun.html.


 Težina lanaca 3 je bio snimljen prošle godine, a premijeru

 imao ove godine.


                                              
 Svetske ekološke katastrofe su na žalost buknule u prošlom i

 ovom veku, stanje naše države ostalo nepromenjeno. Jedino

 rešenje jeste...



 Pitanje ekoloških katastrofa je ozbiljno složeno i sam pojedinac

 mora biti ozbiljno edukovan po pitanju ekologije. Oduševili su

 me svi aktivisti koji su odbranili reke i rešenje

 Kube po pitanju poljoprivrede. Rastužile me ogromne

 posledice i smrti svih koji su nastradili od osiromašenog

 uranijuma.


 Kraj Borisove trilogije je odlično montiran, muzika na pravim

 mestima i neverovatno, našao se jedan političar iz užasne aktuelne

 stranke da govori za film (ja sam mislila da niko od njih neće

 govoriti za film).


 Rešenja ima, samo prvo treba sami da budemo osvešćeni, onda

 sa par, nekoliko i onda sa mnogobrojnom grupom ljudi biti

 probuđeni iz velike noćne more zvana aktuelna vlast. Veliko

 bravo za Borisa Malagurskog za celu trilogiju!

 Ocena 10

  

Нема коментара:

Постави коментар