Bure baruta https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/vredelo-je-cekati-drugi-dan-za-ovu.html.
Rosinijeva ,Italijanka u Alžiru' https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/horisti-mnogo-bolji-od-nekih-glavnih.html.
O ovom delu https://kulturiska.blogspot.com/2017/11/diznijev-klasik-2.html
u operskoj verziji Đoakina Rosinija je Narodno pozorište izvelo
premijeru 1998. u okviru Bemusa (Beogradske muzičke
svečanosti).
Dirigent Dejan Savić, radnja slična Diznijevoj.
(u italijanskoj varijanti Angelina-Senerentola)
Muzički delovi su odlični, ali na žalost, ova operska verzija
Pepeljuge me ozbiljno smorila (jedva sam odgledala 3/4
I čina i nisam pogledala II čin).
Jadranka Jovanović (Pepeljuga) na očekivanoj, odličnoj visini
izvela arije, Dejan Maksimović (Don Ramiro) me oduševio i
bio najbolji muški vokal u predstavi.
Miodrag D. Jovanović (Don Manjifiko) na početku bio dobar,
ali kod scene kad Don Ramiro traži svoju pravu osobu, nije
bio usklađen sa muzikom. Nenad Jakovljević (Alidoro,
nekadašnji Ramirov učitelj) apsolutno nepotreban (iako je
dobar bio u svojoj ulozi). Sanja Kerkez (Klorinda) i Nataša
Jović (Tizbe) dobre.
Tehničko jako izvedene arije, samo što nisam osećala
temperamentnost, dramatiku i živost u slučaju izvođenja istih.
Otkriću vam epilog. Na kraju, Pepeljuga oprašta svom očuhu
i polusestrama i udaje se za Ramira.
Naslov posta je dovoljan utisak.
Ocena 2
Нема коментара:
Постави коментар