среда, 15. новембар 2017.

Kad srednjoškolci puste glas...



 Keni Ortega je režirao film ,Prljavi ples' (post filma

 https://kulturiska.blogspot.rs/2017/08/jedan-ples-koji-je-postao-filmski-hit.html),

 a iznenađena sam što hteo napraviti film ,Srednjoškolski mjuzikl'.

 Na premijeri te 2006, doživeo džinovski uspeh, ali dobio mešane

 kritike.

 Filma sa prevodom i bez odavno nema na našoj

 teritoriji (sklonjeni su zbog autorskih prava).


 

 Zvezda košarkaškog tima Troj i stidljiva talentovana

 matematičarka Gabrijela se upoznaju za vreme raspusta. Nedelju

 dana posle, Gabrijela dospela u Trojevu školu, a oni su totalno

 dva različita školska sveta. Osim njih, junaci su i Čed (Trojev

 prijatelj), Tejlor (Gabrijelina prijateljica) i blizanci Šarpej i Rajan...



 Neki su uporedili sa školskom verzijom ,Romea i Julije' (on

 igra košarku i spada u popularne, ona je matematičarka i spada u

 manje popularne). Zek Efron (Troj) mi tad bio simpatičan,

 Vanesa Hadgens (Gabrijela) je bila odlična vokalno i glumački,

 Monik Koleman (Tejlor) je trebala dobiti veći deo u filmu, 

 Korbin Blu (Čed) ok, Ešli Tisdejl (Šarpej) u nekim segmentima

 bila iritantna i Lukas Grabil (Rajan) mi se više svideo od nje.


 Zekov pevački deo u većem delu filma odradio Dru Sili, dok su

 ostali pevali svojim glasom (najbolja mi bila Vanesa). Neke

 pesme su bili mnogo la la fazon, gluma u nekim trenucima

 neinteresantna i neubedljiva.


 Da ste me pitali u srednjoškolsko doba, dala bih filmu između

 8 i 10. Sada, mnogo drugačije razmišljam o filmu.

 Ocena 4

Нема коментара:

Постави коментар