четвртак, 16. новембар 2017.

Ona i njen crtani alter ego



 Dobila nagradu za najbolju tv seriju za stariju decu u 2002. i 2003,

 ima svoj film, a trebao je biti nastavak (nije realizovan).

 Šteta što nema serije sa prevodom na našem.

 Sve epizode počinju od ovog videa.



 Kratka radnja

 Elizabet Lizi Megvajer je trinaestogodišnja stidljiva devojčica

 koja sanja biti popularna u školu i in društvu. Sa prijateljima

 Mirandom i Gordonom, kao i sa svojom porodicom, Lizi ima

 svoj alter ego u vidu crtanog lika koji pokazuje stvarna osećanja...



 Glavna muzička tema je mnogo simpatična i obožavala sam

 seriju (napominjem da sam je gledala u osnovnoj školi) iz više

 razloga.

 1. Problemi jedne starije devojčice iz osnovne škole su prikazani

 ni preozbiljno, ni banalno.

 2. Njen alter ego je sjajan.

 3. Svaka epizoda ima pouke.



 Hilari Daf (Lizi) je odglumela sasvim prirodno svoj lik, a

 obožavala sam Lalejn (Lizina najbolja drugarica Miranda),

 Adama Lamberga (Lizin najbolji drug Gordon), Hejli Tod

 (Lizina mama Džoan), Robert Karadina (Lizin tata Semjuel,

 Robertov brat je bio Dejvid, takođe glumac).


 Nervirao me mlađi Lizin brat Met kog je glumeo Džejk Tomas

 (gluma mlađeg brata koji napravi zvrčke starije sestre mi bila

 smešna i neubedljiva). Dobro je odglumela Ešli Brifol (Lizina

 ,neprijateljica' Kejt Sanders i popularna devojčica), dok Klejton

 Snajder (Itan Kraft, popularni dečak u kog se sve devojčice

 zaljubile) mi bio bledunjav lik.


 Šteta što nisu pravljene serije sličnog tipa (mislim na osnovce od

 6.do 8. razreda).

 Ocena 10


                                             

Нема коментара:

Постави коментар