петак, 17. новембар 2017.

Ona i anđeo



 Kad sam videla naslov filma ,Moj dečko je anđeo' očekivala sam

 prostu i glupu romantičnu komediju na američki način (film su

 snimili Rusi). Ili u stilu filma ,Grad anđela' sa Nikolas Kejdžom i

 Meg Rajan.



 Kratka radnja

 Aleksandra je devojka koja ne veruje u anđele, čuda i slične

 stvari. Međutim, to će se promeniti kada upozna pravog anđela

 Serafa i od tad, Aleksandra promeniti neka životna shvatanja...



 Ana Staršebaum (Aleksandra) je mnogo simpatična i jedna od

 finijih mlađih glumica, dok Artur Smoljaninov (anđeo Seraf) 

 odglumeo otmeno i imao smešne trenutke. Jurij Kutsenko

 (Aleksandrin profesor na fakultetu) mi bio interesantan lik i

 u filmu bih izbacila par statista.


 Veliki skeptici u čuda, pogledajte pod obavezno ceo film i naučiti

 da su ona ipak moguća. Radnja mi protekla fino, a da li je

 Aleksandra konačno poverovala u čuda?

 Ocena 10
                                                

Нема коментара:

Постави коментар