понедељак, 13. новембар 2017.

Da li će biti dovoljno zabavna i smešna?



 Nik Hornbi je napisao čuvene knjige ,Stadionska groznica',

 ,Sve o dečaku' i druge. Ima svoj Fejsbuk profil

 https://www.facebook.com/nick.hornby.12327?fref=ts, a čudno

 mi što nema fan stranicu. Njegova internet stranica nije ažurirana

 već dve godine.

                                                  
Kratka radnja

 Barbara je odbila krunu mis Blekpula, pošto želi da u Londonu

 bude uspešna komičarka. Promenila ime u Sofi Stro i pokušati

 da upadne u komično dramsku seriju o bračnim supružnicima...


 Hornbi me oduševio opisom doba zvano šezdesete, kad su ,Bitlsi'

 bili hit, počela ekspanzija BBC-jevih komičnih serija i likovima

 koji su ljudska bića, kao i mi čitaoci. Uspešno literalno 

 sinhronizovao svet na i van kamera.


 Zavolela sam Barbaru/Sofi, njenog serijskog partnera Klajva,

 scenariste Toma i Bila (inače su najbolji prijatelji) i producenta

 Denisa. Mogla sam osetiti atmosferu njene audicije, uspona i

 padova ove posebne petorke i kad bi bila ekranizacija romana,

 gledala bih isti, ali u produkciji BBC-ja. Završetak romana

 je mnogo dirljiv, a Hornbiju dajem ogroman aplauz! :-D


 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар