субота, 18. новембар 2017.

Kompleksan odnos mame i ćerke



 Film ,Božanske tajne Ja Ja sestrinstva' je zasnovan po istoimenom

 romanu Rebeke Vels. 

 Film (nema sa prevodom) http://zmovies.to/divine-secrets-of-the-ya-ya-sisterhood-2002/.


 Kratka radnja


 Vivijanino najstarije dete Sidali Sida je dramaturg koja imala 

 intervju, gde govorila o nesrećnom detinjstvu i veći deo njenog

 rada se zasniva na istom. Vivijan je bila uznemirena intervjuem,

 njih dve od tad su pogoršale odnose. Ja Ja sestrinstvo u sastavu

 Kerolajn ,Karo', Ejmi ,Tinsi' i Denis ,Nesi' (Vivijan je kolovođa

 sestrinstva) su rešile da pomire Vivian i Sidali na poseban način...



 Sandra Bulok (odrasla Sidali) veoma emotivno i dramski odradila

 posao kao i Elen Barstajn (Vivian), kao i ostale iz Ja Ja sestrinstva:

 Megi Smit (Kerolajn), Fionula Flanagan (Ejmi) i Širli Najt

 (Denis). Ešli Džad uspešno odlgumela Vivian u mlađem dobu,

 ima dosta scena vezane za njen lik koje će vas mnogo rastužiti.



 U ovom filmu, pouka jeste da treba shvatiti roditelje kad imaju

 mračne trenutke (mislim na depresiju, duboku tugu i emocionalnu

 prazninu) i pomoći im da iste polako pobede. 


 Ocena 8

Нема коментара:

Постави коментар