Italijanka u Alžiru
https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/horisti-mnogo-bolji-od-nekih-glavnih.html.
Slika Dorijana Greja (roman)
https://kulturiska.blogspot.com/2019/10/sto-je-slika-lepsa.html.
Važno je zvati se Ernest je komedija Oskara Vajlda i naša
premijera bila 2012. u Narodnom pozorištu.
Džon Vorting je zaljubljen u Gvendolin Ferfaks, dok
Aldžernon zaljubljen u Sesili Kardju. Nastale su komične
komplikacije po pitanju ko je u stvari Ernest...
Aldžernon
sa Gvendolin
guvernanta gospođa Prizma
Nenad Stojmenović (Džon/Ernest) i Miloš Đorđević (Aldžernon)
su odlično nosili glavne likove, pojedinačne i zajedničke scene
posebno komične i sadržajne.
Anastasija Mandić (Gvendolin) pokušala da glumi mladu devojku
koja hoće sve lako da dobije i to otmenu, ali mislim da je
u ovoj ulozi otišla sa preterivanjem u karikiranju loših postupaka
i misli svoje junakinje.
Sena Đorović (Sesili) imala slične gestove i pokrete kao
Anastasija, samo što nije otišla sa preterivanjem u svojoj glumi i
njena boja glasa i gluma bila bolja od Anastasijine.
Doktor teologije kog glumeo Zoran Ćosić mi bio predosadan i
jedini višak od likova u komičnoj predstavi.
Važno je zvati se Ernest jeste komična predstava, uz indirektnu
kritiku ponašanja manjih elitičkih porodica i pojedinaca. Kao i
pitanja o krizi potpunog identiteta.
Muzika sa ritmično elektro elementima baš dala posebnu
atmosferu u predstavi (rok deo bio nepotreban), koreografija u
nekim delovima bila prenaglašena i bez jasne definicije.
Ocena 8
Нема коментара:
Постави коментар