среда, 29. април 2020.

Super postupak jedne, druga bez samopouzdanja




 27. epizoda https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/prvi-veci-klimav-odnos-njih-cetiri.html.

 28. epizoda 


 Ružičin prvi sastanak sa osobom koju pronašla preko Tindera je

 bio specifično čudan, Marina radi bezvezan posao i stekla

 iskusniju saveznicu u vidu Sare, Ljudmila

 trenutno nema vezu (Luka joj dosađuje, Jablan tuguje sam

 sa sobom) i Nevena još održava ravnotežu nad sopstvenim 

 životom...


 Ružičin sastanak bio prikaz pravih sastanaka osoba koje se 

 upoznale preko društvenih mreža i njen postupak nakon sastanka

 me oduševio. Marine mi bi žao, ali

 sam sigurna da će se ona energično, optimistično ona vremenom

 vratiti.

 Vaja Dujović (Sara, Marinina iskusnija koleginica) odlična i

 u epizodnoj ulozi, pojavljuje se Milica Jovanović (glumela

 najstarije dete Mihajla i Dijane Crnković iz tv novele ,Pogrešan

 čovek').

 Ljudmila će uspeti da pregura trenutni period, al' Nevenin lik u

 ovoj epizodi ne bi da komentarišem.


 Ocena 9



понедељак, 27. април 2020.

Prespori L.H (iako su glavni operski pevači bili odlični)





 Sjajno baletsko viđenje Don Kihota

 https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/don-kihot-kao-balet-svakako-d.html.

 Inspiraciju za operu ,Leteći Holanđanin', Rihard Vagner

 zasnovao po svojoj olujnoj plovidbi od Rige do 

 Londona (bežao zbog dugova).

 Njegov operski serijal ,Prsten Nibelunga'

 https://muaria.blogspot.com/2018/08/finalni-cin-operskog-prstena-odnosno.html.


 Verzija iz Narodnog pozorišta bila 2013. godine, dirigenti

 Dejan Savić i Ana Zorana Brajović.


 Holanđaninov brod udario u brod norveškog pomorskog kapetana

 Dalanda. Razlog Holanđaninove lutnje je...


                                            Sjajni i jak muzički uvod


                                    Dalandova posada  


                                         Holanđanin


                                      Nemo susretanje i pogledi 

                               Holanđanina i Dalanda


                                       Veselo simpatične horistkinje



                                              Senta nešto nije

                                raspoložena...



                                    Erik upozorava Sentu na svoj

                               san gde stranac sa njenim ocem dolazi i 

                               uzima nju da odvede na more  


 Epilog

 Erik i Daland su pokušali zaustaviti Sentu, ali se popela na liticu

 i okončala svoj život u moru. Ukleti Holanđaninov brod progutali

 veliki talasi, duše njih dvoje su otišli na nebesa.


 P.S


 Odgledala sam skoro ceo II čin, III nisam ni pogledala, a

 razlozi su sledeći.



 1. Presporost radnje je nalik predugačkim scenama u

 indijskim tv serijama.

 2. Više su stajali glavni likovi, nego što su imali neke pokrete i

 dinamičnost.

 3. Ova opera je više za slušanje, nego za gledanje.



 Svakako, pohvaliću sve glavne operske pevače:

 Miodrag D. Jovanović (Holanđanin), Ana Rupčić (Senta, 

 Dalandova kći), Nenad Jakovljević (Daland) i Dejan Maksimović

 (Erik).


 Ocena 5                        
                                                                     

Dva savršena zločina od strane...




 6. epizoda https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/porucio-dvoje-prijatelja-dosta-stvari-i.html.

 7. epizoda 


 Bojan otišao da poseti svog otmičara Ostojića u zatvoru, jedna od 

 Vladanovih bitnih osoba učinio dva savršena zločina...



 Ta Vladanova bitna osoba se previše uživeo u svojoj moći i

 novom položaju i savršeno namestio jedan zločin da bude

 samoubistvo.

 Zoro se opet pojavio i dalje je znak pitanja o njegovoj ličnosti.

 Vladan imao ogromnu sreću, ali da li će i dalje imati takvu

 sreću?


 Ocena 10 


недеља, 26. април 2020.

Don Kihot kao balet? Svakako! :-D




 Bahantkinje https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/euripidova-tragedija-u-moderno-doba.html.


 Baletsku verziju velikog dela Migela de Servantesa ,Don Kihot' je

 napravio Ludvig Minkus 1869. godine i danas se izvodi širom

 sveta.

 Verzija je iz Narodnog pozorišta u 2017. godini (premijeru u

 istom pozorištu imala 2007. godine), novu postavku

 i koreografiju postavio Vladimir Vasiljev, dirigent Vesna Šouc.



 Ovde je naravno priča o glavnom junaku i njegovoj desnoj

 ruci Sanču Pansi, kao i ljubavna priča između Kitri i Basilia...

                                           Uvod


                                            Kitri i Basilio


                                       Gamače (lik u zelenom

                            kostimu ne treba da smeta)


                                     I Sančo je zaigrao


                                         Ples Cigana


                                      Ples Ciganke




                                           Don Kihotov lep san



                                                                                                                                                     Slavlje za Kitri i Basilia



 Energično, komično, zabavno i lepršavo baletsko viđenje

 čuvenog Servantesovog dela.


 Tatjana Tatić (Kitri/Dulsineja) bila fantastična ovde, kao i 

 na Labudovom jezeru https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/divna-nasa-verzija-labudovog-jezera.html i

 uspela na pravi način popraviti jedan segmenat, nakon što 

 nezgodno pala. I partner Jovica Belojev (Basilio) bio

 sjajan.


 Goran Stanić (Don Kihot) i Miloš Kecman (Sančo Pansa) bili

 jak duo i Miloš izneo neverovatno ubedljive skokove.


 Ocena 10   

Dostavljač hrane na kraju...




 31. epizoda https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/jedna-domaca-zivotinja-im-bila.html.

 32. epizoda



                                               
 Kako su uspeli Kuka i Profesor uspeli da imaju isto mišljenje?

 I ko im dostavlja hranu?


 Otkad su karantinske epizode, i dalje se snima u stilu britanske

 i američke verzije serije ,Kancelarija'. Taj stil i dalje drži 

 dinamiku istih, kraj ispao za njih dvojicu ne baš tako dobar

 (osoba koja trebala da im dostavi hranu je radila svoju stvar).

 Ocena 10


 Ocena ?

субота, 25. април 2020.

Euripidova tragedija u moderno doba




 Blago razočarenje na baletsku verziju https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/pozorisna-verzija-trilion-puta-bolja.html.


 Tragedija starogrčkog dramatičara i pisca pozorišnih komada

 Euripida (485. godine pre nove ere-406. godine pre nove ere)

 ,Bahantkinje' spada među finalni period njegovog stvaranja

 tragedija. Posthumno izvedena u ono doba i dobila prvo mesto u

 festivalu posvećenu bogu Dionisu.

 Ima istoimeni nezavisni film iz 2000. godine i italijansko francuski

 film iz 1961. godine, koji delimično zasnovan po tom delu.

 
 Pozorišna verzija je iz Narodnog pozorišta, izvedena 2010.

 godine.



 Razliku je od originala samo po pitanju radnje (šezdesete prošlog

 veka), borba između svesnog (red, disciplina, zakon) i nesvesnog

 (ljubav, strast, sloboda)...
                                            Tiresija bio posebno raspoložen


                                             I love rock and roll



                               Posebno su radosne što vide Dionisa



                                        ,Satisfaction'                                                                                                   
                                            Glasnikova priča



                               Što li Pentej prekinu zabavu? :-/ 



                                   I Pentej se preobukao!


 Kvartet u vidu Alfe (Stela Ćetković), Bete (Nela Mihailović),

 Game (Jelena Helc) i Delte (Daniela Kuzmanović) na početku 

 imale prenaglašeno iritantne delove na početku predstave (ne

 krivim ih, tako su dobile zadatak). Posle su bile odlične nositeljke.


 Dionis (Nenad Stojmenović) na početku bio potpuno lepršav,

 zavodio ženski kvartet i vremenom, morao biti ozbiljan zbog

 potpune tragedije jedne porodice.


 Kadmo (Tanasije Uzunović) i Tiresija (Marko Nikolić) zanimljiv

 par prijatelja, jedan od njih doživeo porodičnu tragediju.


 Pentej (Igor Đorđević) jedini od svih potpuno (po mom mišljenju

 ekstremno) racionalan, krut i preozbiljan bio, kasnije to stanje

 mu došlo glave.


 Glasnik (Slobodan Beštić) iskazao posebno životne monologe,

 najjezivije i najtužnije scene su bile sa Agavom (Radmila

 Živković).



 Taj početak, par pokreta kod kvarteta su bile prenaglašene

 i bezveze, poenta ove tragedije jeste uspostava ravnoteže između

 svesnog i nesvesnog. Previše svesnog ubija čoveka u pojam,

 previše nesvesnog poremeti čoveka u pojam. Kad je Radmila

 Živković pevala ,Pesma sireni' (u originalu izvodi Tim Bakli

 https://www.youtube.com/watch?v=vMTEtDBHGY4, odlična

 je i verzija sa Elizabet Frejzer https://www.youtube.com/watch?v=HFWKJ2FUiAQ),

 to je dalo jaku, veliku tugu i prikaz šta se dešava kad učiniš

 veliko zlo nad tvojim bližnjim.


 Ocena 8 
                                                                          

Pozorišna verzija, trilion puta bolja




 Još jedna odlična glavna uloga Nataše Ninković u predstavi

 ,Gospođica' u JDP-u https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/roman-ive-andrica-uspesno-pretocen-u.html.


 Odlična dramska verzija https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/odlicna-pozorisna-verzija-najveceg-dela.html.

 Baletska verzija ,Dama sa kamelijama' imala premijeru u

 Narodnom pozorištu 1993. godine, a ovde ćete videti premijernu

 obnovu iz 2010. godine.

 Koreografiju i režiju radila Lidija Pilipenko (jedna od najvećih

 primabalerina i koreografa), dirigent Vesna Šouc.
                                       Uvod




                                          Armanova bol




                                     Arman i Margarita




                                     Susret sa Armanovim ocem
                                    Margaritin kraj se bliži




                                         Nanin u Margaritinim poslednjim

                                  danima


 Koreografija prespora i dosadna za moj ukus, grupne koreografije

 su bile najveće razočarenje. Jovan Veselinović (Arman) odličan,

 Ana Pavlović (Margarita) veoma dobra i njihovi zajednički delovi

 su bili najbolji u celom baletu. Da, dobro ste pročitali poslednju

 rečenicu.


 Tok baletske verzije nije protekao jakim tempom, nalik pozorišnoj

 verziji. Razočaralo me što Anin lik u prvom činu nije nosio

 neku jarku haljinu, već belu (malo u drugom činu nosila crnu

 haljinu i odlično joj stajala).


 Ocena 4

            

                                                                                                                                                                        

четвртак, 23. април 2020.

Roman Ive Andrića uspešno pretočen u dramu JDP-a




 Norma https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/lirsko-operska-tragedija-ispade-delom.html.


 Roman ,Gospođica' je Ivo Andrić napisao u periodu 1943-1944.

 godine i izdao 1945.

 Gospođica ostala u senci njegovih poznatijih dela (,Na Drini

 ćuprija' i ,Travnička hronika').

 Predstava ,Gospođica' nastala na osnovu dramatizacije Marka

 Foteza u 1962. godini (nikad nije bila postavljena na

 repertoar sve do 2013.) i ima istoimeni film iz 1980.


 Verzija na ovom postu je istoimena predstava iz 2013, u

 Jugoslovenskom dramskom pozorištu. Zanimljiva priča o

 Andrićevom ne za holivudsku verziju dela

 https://www.blic.rs/kultura/vesti/kako-je-andric-odbio-holivud/06zxrc7 

 (meni je lično drago što on reče ne).

 Reprize možete gledati sutra i prekosutra u 21 čas i u nedelju od

 18 i 21 čas.


 O gospođici Rajki Radaković, tajnovitoj i povučenoj ženi,

 komšije nisu znale detaljnije. Priča o njoj se sastoji iz tri

 dela...

                                Uvod je i epilog Rajkine sudbine



                                        Priča sa poslovođom



                                       Smešno ozbiljna priča sa ujka

                                 Vladom


                                     Trgovac sa kojim poslovala,

                              objavio vest



                                    Jovanka, velika tračara i kritičarka



                                       Jovanka u kući Rajke i njene mame



                                         Ubrzo stekla poverenje u 

                                Ratka i posle gadno izneverio            




 Nataša Ninković (Rajka), posebno sjajna u svojoj ulozi.

 Rajka sticajem okolnosti postala tvrdokorni pobornik štednje,

 nije bila druželjubiva, gadno opekla o jednu osobu koja podsećala

 na bliskog roda i duboka razočaranost u svet dovela do prerane,

 samotne smrti.


 Ovde veći deo postave odglumeo dve ili više uloga i zaslužuju

 velike pohvale. Voja Brajović (Rajkin otac, trgovac i pesnik),

 Srđan Timarov (ujka Vlado i Ratko Ratković), Stefan Bundalo i 

 Dejan Dedić.


 Treba napomenuti i Milana Marića (poslovođa i Veso), najmlađeg 

 u ovoj predstavi i bio potpuno na visini zadatka.

 Marko Baćović (porodični kum), Jasmina Avramović (Rajkina

 majka), Vesna Stanković prekrasno pevala i bila neka vrsta

 naratora i Anđelika Simić takođe odlični.


 Veliko, pozitivno iznenađenje bila Nataša Tapušković, sa glumom

 velike tračare Jovanke, lažne dobročiniteljke i prijateljice za Rajku.


 Meni je baš bilo odlično što su pričali na ijekavici i taj deo u

 predstavi za vreme Rajkinog življenja u Sarajevu.


 Iz ove predstave+romana, može mnogo životnih stvari da se nauči.

 Ocena 10




                                                                           

среда, 22. април 2020.

Lirsko operska tragedija ispade delom uspavanka




 U lirskoj tragičnoj operi ,Norma' od Vinčenca Belinija se 

 pojavljuje poznata arija ,Casta diva' (,Prečista boginja'), koje su 

 opevale najveće operske pevačice.


 Verzija na ovom postu je iz 2017. godine, izvedena u Narodnom

 pozorištu. Dirigenti Dejan Savić i Leri Njulend.



 Norma je visoka sveštenica druida, u okupiranoj Galiji od

 strane Rimljana. Fokus priče je ljubavni trougao između Norme,

 rimskog prokonzula u Galiji Poliona i mlade sveštenice 

 Adalđize...


                              Orovezova arija (Normin otac)



 
                                         Norma konačno zapevala



                                Dijalog Polionea i Adalđize                      



                                    Dijalog Norme i Adalđize


                                                  
 Živo me zanima zbog čega je bilo potrebe za dva dirigenta (jedan

 dirigovao prvi, drugi drugi čin)? :-/ Obojica su radila svoj

 posao kako treba, ali zaista nije bilo potrebe sa tim potezom.


 Janko Sinadinović (Polione) bio odličan, zajedno sa Nenadom

 Jakovljevićem (Orovezo) i Draganom del Monako (Adalđiza).


 Kad je Sanja Kerkez (Norma) zapevala čuvenu ariju ,Casta

 diva', njeno izvođenje bilo ravno i nije iskazala

 potpuno osećaje svoje glavne junakinje. Najbolju verziju iste je

 otpevala Marija Kalas (preslušajte). Što se tiče ostalih arija, bila je

 dobra (možda bi bilo bolje da su ona i Dragana zamenile uloge),

 a obe su u duetima zvučale odlično.



 Ženski kostimi (osim bluze sa iscrtanim šarama koje su ispale

 super) su užasno ružni, muški kostimi mnogo bolji i veoma 

 moćni. Jedini minus kod oba pola što su druidi nosili maske.



 Lirska operska tragedija ispala delom uspavanka, radnja u drugom

 činu se previše razvukla (prvi mi bio ok za gledanje) i kad bi

 me neko pitao za par meseci da li bih ponovo gledala operu ili 

 samo slušala istu, izabrala bih drugu opciju.


 Ocena 6










                        

уторак, 21. април 2020.

Očekivala sam više od ove umetničke 3 u 1 kombinacije




 Samo I čin ove opere bio najgori

 https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/da-su-preostala-tri-cina-bila-toliko.html.


 Figarova ženidba 

 ili ludi dan (Pjer Bomarše i Volfgang Amadeus Mocart) su prva

 drama i jedina opera i Figaro 

 se razvodi (Eden fon Horvat) je druga drama.

 Verzija je iz 2008. godine, u Narodnom pozorištu.

                                       Deo drame ,Figaro se razvodi'        



                                   Deo drame ,Figarova ženidba'


                                   Deo opere ,Figarova ženidba'



 Jedva se mogao ispratiti tok priče, operska

 Figarova ženidba je bila veoma kratka, čak i prekratka po

 mom mišljenju.


 Drama ,Figarova ženidba' ima previše prenaglašenih pokreta i

 dramaturgije, tako nešto bi prošlo u srednjem veku i možda

 renesansi (presrećna sam što je manje takvih predstava u 

 sadašnjici). Glumci u Figarovoj ženidbi su odlični, samo ta priča

 bila između osrednjeg i slabog nivoa.


 Drama ,Figaro se razvodi' je najbolja od sve tri, kompletno

 razumljive priče i po mom mišljenju, trebala biti pojedinačna

 predstava (da je bila pojedinačna priča, dobila bi desetku).


 Dužina iste je preduga (preko dva i po sata), očekivala sam više

 od kombinacije 3 u 1.


 Ocena 4 



                                                                  

понедељак, 20. април 2020.

Da su preostala tri čina bila toliko loša kao prvi...



 Sjajna naša verzija Labudovog jezera 

 https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/divna-nasa-verzija-labudovog-jezera.html

Satirična opera kompozitora Sergeja Prokofjeva ,Zaljubljen u tri 

 narandže' imala premijeru u Čikagu i uglavnom su bile teške 

 kritike.

 Danas se ista izvodi širom sveta, ovde je verzija Narodnog

 pozorišta iz 2011, gost dirigent je David Porselajn.



 Princ je u posebnoj tuzi koja jedino može biti uklonjena smehom.

 On ipak uspeo da bude u ljubavi sa...

                                           Uvod



                                    Prinčeva velika tuga i fantastični

                                    Hon Li


                                       Kuvarica od koje Princ uzeo tri

                                       pomorandže



                                           Dve pomorandže- Lineta i

                                   Nikoleta



                                     Treća pomorandža i konačna                                                   
                            sreća u vidu Ninete.


 Prvi čin je bio najgori i najdosadniji. Nije išlo dramatično 

 zabavnim tokom, dosadne arije i došlo mi da ne gledam dalji

 tok opere.


 U drugom činu, konačno zapevao Princ kog fantastično odglumeo

 i otpevao Hon Li.


 Treći čin najzabavniji i najbolji, treća pomorandža/Nineta

 je bila odlična Snežana Savičić-Sekulić i Kuvarica (u originalnoj

 verziji, kuvarica jeste muški bas vokal) koju glumeo Mihailo

 Šljivić.


 Četvrti čin imao blago glupav deo kad je Nineta bila na kratko

 pacov, ali na kraju imao lepu završnicu sa valjanim epilogom.



 Da su preostala tri čina bili nalik prvom, ne bi uopšte odgledala 

 operu do kraja. Orkestracija i horisti odlični, scenografija ima

 delove u stilu stvaralaštva španskog slikara Savladora Dalija i

 moram priznati da me uopšte ne čudi što u Čikagu nije bila toliko

 dobro primljena ova satirična opera.


 Ocena 5

Poručio dvoje prijatelja dosta stvari i koga je posetio u bolnici?




 5. epizoda https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/vladan-je-odlucio.html.

 6. epizoda 


 Vladan imao da poruči dosta stvari Veri i Dušanu, Ksenija 

 priznala Vladanu samo delić svoje prošlosti i u bolnici je posetio...




 Možda Vladan ima pravo, a možda i ne u pitanju ko bi mogao

 naručiti njegovo ubistvo, serija

 i dalje ima nivo visoke intrigantnosti. Jedan nesrećan slučaj

 nisam očekivala na kraju ove epizode i druga osoba će morati da 

 skupo ispašta kad tad.


 Ocena 10 

Divna, naša verzija Labudovog jezera




 Ženski orkestar https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/sjajna-predstava-sa-obrtom-i-sokantnim.html.


 Jedva sam poverovala u činjenicu da balet Čajkovskog

 ,Labudovo jezero' imalo veoma loš prijem tada, a u sadašnjici

 spada među najveća njegova remek dela.

 Verzija na ovom postu je od prošle godine u Narodnom pozorištu

 (Labudovo jezero bilo već u istom pozorištu 1970, dok 

 premijerna obnova bila 1998.). Režiser i koreograf Konstantin

 Kostjukov, dirigent Đorđe Pavlović.  



 Princ Zigfrid čitao legendu gde su princeze bile pretvorene u

 labudove. Jedna od njih zvana Odeta ga posebno začarala...


                                      Zigfrid čitao legendu o

                            princezama koje su pretvorene u labudove



                                     Zabava u Zigfridovu čast                  



                                       Zigfridov solo     


                         
                                         Zigfrid i Odeta


                                      Odličan ples labudica


                                          Odilija i deo odličnog španskog

                                     dela



                                        Srećan kraj! :-)                                            


 Igor Pastor (Zigfrid) odličan, precizan i moćan u glavnoj ulozi,

 Tatjana Tatić (Odeta/Odilija) u potpunosti me oduševila u

 dualnoj ulozi i ona je bila prava glavna balerina za Labudovo 

 jezero.


 Posebnu ulogu imao Mario Diliđente u ulozi Lakrdijaša, izvevši

 odlično piruete i na pravi način odigrao svoju ulogu.



 Sve koreografije, kostimi i sam tok ove verzije Labudovog

 jezera su sjajne i veliki aplauz za sve!


 Ocena 10


    
                                        

недеља, 19. април 2020.

Novo Sandrino važno socijalno delo




 Rijaliti u invalidskim kolicima https://kulturiska.blogspot.com/2017/12/vaznost-ovog-kratkog-filma-je-velika.html.


 Prošle godine je Sandra Silađev snimila drugi kratko društveni

 film ,Rijaliti sa belim štapom', zajedno sa šestoro ličnosti i

 članovima Udruženja za slepe i slabovide ,Gledamo srcem'

 https://usgs.org.rs/. Premijera je bila juče.



                                            

 Novac koji se ulagao za giga preskupu jelku, rasvete i 

 mnogobrojne budalaštine je mogao i trebao biti uložen za

 poboljšanje signalizacije, staza i delova za pešačenje za slepe i

 slabovide!


 Još jednom, svaka čast Sandri što je sprovela na delo važno

 i socijalno dokumentarno delo!


 Ocena 10

Jedna domaća životinja im bila specijalni gost




 30. epizoda https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/zasto-vole-bas-ovaj-narod.html.

 31. epizoda 


                                                
 Trio dugo nije bio sam u karantinu, već im se pridružila jedna

 domaća životinja...


 Karatinska priča o ovoj domaćoj životinji i samim životinjama

 bila posebno simpatična na kraju, jedan od njih trojice dobio

 poseban plus od mene.


 Ocena 10

субота, 18. април 2020.

Obrt i šokantan kraj umetničko kritične predstave




 Genijalni Narodni poslanik https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/on-zeli-po-svaku-cenu-biti-narodni.html.


 Žan Anuj (1910-1987) je bio francuski dramski pisac.

 Njegov pozorišni komad ,Ženski orkestar' je izvelo Narodno

 pozorište 2012.


 Simfonijski orkestar se raspao i ostalo je samo sedmoro članova.

 Gospođa Ortanz imala rešenje...


                                         Deo Lebonzovog govora 



                              
                                          Ortanzina pesma



                                                   
                                        Patricijina pesma



                                                      
                                        Pamelina pesma


                                                    
                                      Ermelinina pesma


                                                     
                                        Leonina pesma


                                                  
                                                Suzanina pesma


                                            
                               Totalni obrt i šokantni kraj




 Slika na žalost većeg dela našeg društva koji je

 prisiljen da ispunjava želje i ideje za pogrešne, ograničene ljude

 (u ovom slučaju je Lebonz kog dobro odglumeo Branislav

 Bane Tomašević).

 I umetnici su živa bića sa vrlinama i manama (predstava je 

 potpun dokaz i potvrda za moju tvrdnju), segmenat gde svaki

 član tog na kraju nesrećnog manjeg orkestra otpevao svoje

 socijalno životne pesme jako dobro odrađen.


 Obrt i šokantan kraj je pozorišno kritično upozorenje na to šta

 će se desiti ukoliko dopustimo trilion neznalicama da uništavaju

 potpunu kulturu i pravi život (na žalost, skoro celo naše

 stanovištvo je u zombi apatičnom stadijumu i to se dozvoljavalo

 godinama).


 Ocena 10

                                      

On želi po svaku cenu biti narodni poslanik



 Švabica https://kulturiska.blogspot.com/2020/04/odluka-glavnog-junaka-koja-donela-na.html.


 Sjajna Radmila Živković kao Gospođa ministarka

 https://kulturiska.blogspot.com/2020/03/radmila-zivkovic-kao-gospoa-ministarka.html.


 Narodno pozorište postavilo komediju Branislava

 Nušića ,Narodni poslanik' 2014. godine. Po istoimenom delu,

 ima tri filmske adaptacije.


 Jevrem Prokić želi po svaku cenu biti narodni poslanik...



                                              Jutro porodice Prokić


           
                                       Počela priča o kandidaturi



                         Smešna reakcija na poklon gospe Marine                             
                                       Veselje 1                                              
                    
                                           Veselje 2         
                             

                                                  
                    Jevremov komično ozbiljan problem



                                      Kćerkina pomoć                    

 Jevrem Prokić (Boris Isaković) veoma prost čovek sa varoši i

 sa samo jedinom željom. Njegova žena Pavka (Radmila

 Živković) još prostijeg shvatanja i blago naivna, dok njihova

 kći Danica (Kalina Kovačević) veoma razumna i na kraju shvata

 da njen tata nema smisla biti narodni poslanik.


 Sreta (Branko Bane Vidaković) je bukvalno radio celu Jevremovu

 kampanju i imao veće ambicije od Jevrema. Advokat Ivković

 (Branislav Bane Tomašević) intelektualac i veoma zainteresovan

 za Danicu.



 Narodni poslanik je savršen prikaz običnog čoveka koji želi

 ući u političke vode, a zapravo nema pojma kako isti funkcioniše,

 sa kim treba imati političke saveze i tako dalje. Borisa Isakovića

 sam jedva prepoznala od maske (svaka čast osobi koja ga 

 maskirala), fantastično je nosio ulogu, kao i sve njegove kolege.


 Ocena 10